بسمه تعالی

بعد از پیگیری و تلاش مسئولین موسسه، مکان مناسب جهت اردوی یک روزه بچه های مهتاب مهیا شد و با برنامه ریزی و کمک همکاران، روز پنج شنبه ساعت 8 صبح طبق برنامه به اتفاق همه بچه های مهتاب، گروه اشتغال و مربیان که جمعا 126 نفر شدند عازم اردوگاه ملاصدرا واقع در شمال شهر کهک شدیم. بچه ها بسیار خوشحال بودند. در راه شعر و سرود می خواندند و ما نیز از این خوشحالی مسرور بودیم.

ساعت 9:10 به اردوگاه رسیدیم و با کمک بچه ها سفره صبحانه پهن شد. بعد از سرو صبحانه (کره، عسل، شیر و نان) بچه ها به همراه مربیانشان در اطراف باغ مشغول تفریح و بازی شدند و قرار شد ساعت 13:30 برای ناهار به جایگاه برگردند.

یکی از اهدافی که در این اردو مد نظرمان بود اینکه همه بچه ها با هم بازی کنند و در کارها همکاری داشته باشند البته بعضی کلاس ها در ابتدا مقاومت می‌کردند و تک رو بودند ولی با ترفندهایی با سایر بچه ها همراه شدند. بازیهای گروهی شور و هیجان زیادی در بچه ها بوجود آورده بود از جمله مسابقه طناب کشی، والیبال، دست رشته یا همان مچل، وسط بازی، مسابقه حلقه زنی، طناب بازی و….

عامل دیگری که سبب شد بچه ها خیلی خوشحال شوند درخت های بادامی بود که با اجازه مسئول اردوگاه بچه ها مشغول چیدن چغاله از آنها شدند و مقداری هم برای خانواده های خود به عنوان سوغاتی برداشتند. تعدادی حوض پر آب در باغ، زیبایی آنجا را دوچندان می کرد که بعضی از بچه ها در این حوض ها به آب بازی مشغول شدند.

موقع ظهر بچه ها با صدای اذان که از بلند‌گوی نمازخانه شنیده می شد وضو گرفته، نماز خواندند. سپس غذا (چلو مرغ و نوشابه خنک و سبزی خوردن) که از قم آمد با کمک بچه ها مهیا و سرو شد.

بعد از ناهار گپ و گفتی با بچه ها پیرامون اهمیت کار و تلاش، برنامه ریزی برای رسیدن به هدف و… داشتیم. در انتها اردو با عصرانه (آلوچه، موز، لواشک و تخمه) ساعت 17:30 به پایان رسید. همه مهیای برگشتن شدیم و ساعت 18:30 به قم رسیدیم.

با تشکر از خیرین محترم، مسئولین موسسه و همکاران عزیز.

به اشتراک بگذارید