با عنایت خداوند متعال و کمک دوستان عزیز طرح ضیافت افطاری در روز 20 تیر ماه همزمان با اهدا حقوق ماهیانه ایتام به این عزیزان اجرا گردید. در برنامه ضیافت افطاری برای حدود 1297 نفر از ایتام تحت پوشش بن تهیه ارزاق اهدا گردید.

بن ها طبق قرار دادی با فروشگاه زنجیره ای جانبازان در شهر قم خریداری گردید. با این بن ها تنها امکان خرید مواد غذایی وجود داشته است. مجموع بن های خریداری شده در امسال مبلغ 40,800,000 (چهل میلیون و هشتصد هزار) تومان بود. (سال گذشته مبلغ خریداری شده 25,625,000 تومان بود). خرید بن ها در 2 مرحله انجام شد. ابتدا مبلغ 20,400,000 (بیست میلیون و چهارصد هزار) تومان بن خریداری شد و سپس در تاریخ 18 تیر ماه نیز مبلغ 20,400,000 (بیست میلیون و چهارصد هزار) تومان دیگر خریداری و در بیستم تیر ماه همزمان با اهدا حقوق ماهانه ایتام به این عزیزان تقدیم گردید. لازم به ذکر است مبلغ 15 میلیون تومان از مبلغ بن ها را شرکت محترم حصین تامین کردند.

دراینجا جا دارد تا موسسه خیریه مهر امام هادی (ع) از  شرکت محترم حصین و تمامی دوستانی که در اجرای طرح ضیافت افطار و شاد کردن دل این فرشتگان الهی نقش داشتند تشکر کند.
در ذیل تصاویر فاکتورهای خرید و بن اهدایی درج گردیده است.

به اشتراک بگذارید